2015. július 7., kedd

Prológus



 Kedves Idetévedők, drága Olvasóim!

Nem tudom, milyen érzelmek és gondolatok jutottak eszetekbe a cím olvasása láttán... Talán egy csöpögős szerelmi történetet képzeltek magatok elé, hátborzongató krimit, tele gyilkossággal és vérrel. Vagy egy Twilight és Vámpírnaplók utánzatot. Esetleg egyszerre mindhármat. 
Nos, aki ilyesmire vár, annak azt kell mondanom, hogy jók a megérzései, de mégsem. :) Mert bár lesz benne romantika, gyilkosság, és az események átéléséhez szükségetek lesz a képzelőerőtökre is, de remélem, hogy miután befejeztétek, egyikőtök sem fogja az előbb említett jelzőkkel ellátni. Legalábbis nagyon igyekszem, hogy ne adjak majd rá okot. Egy különleges történetet szeretnék írni egy titokzatos világról, mely, ha becsukjátok a szemeteket, valósággá válik. Egy történetet, ami az életről szól. Arról, mit is jelent ez a mondat: Neked adnám a véremet...
 
Az éjjel látott kép mélyen bevésődött emlékezetembe, s évek múltán is tisztán lebegett szemeim előtt. Azon a bizonyos napon éppen olyan megfoghatónak és valóságosnak tűnt, mint három évvel később. Ekkor azonban még nem sejtettem semmit. Nem tudtam, hogy tizenhatodik születésnapommal egy hosszú és fáradtságos út veszi kezdetét, melyről letérni lehetetlen, s melynek vége egyetlen és biztos zsákutcába vezet: a halálba. Talán, ha előre látom, mi vár rám, el sem indulok ezen az úton. Azonban naivan és jóhiszeműen azt hittem, én irányíthatom az életem. Nem számoltam Vele és hirtelen fellobbanó vágyaimmal. Kezdetben csak enyhén éreztem a vonzást, mely hozzá láncolt. Annyira gyengén, hogy nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Úgy gondoltam, az idő múlásával elfelejtem, s kitörlődik minden hozzá fűződő emlékem. De nem így történt. A legkritikusabb pillanatban, akár egy villám, belehasított az agyamba, s olyan elemi erővel keltette életre az elporladt emlékek hamvait, hogy szinte felperzselt. Lángra lobbantotta a testemet. Majdnem belepusztultam a felismerésbe, hogy nem tudok nélküle élni. Amikor végre sikerült megfejtenem a titkot – legalábbis azt hittem - és tudatosult bennem a meztelen igazság, még nehezebb lett. Gyerekes próbálkozásaim születésük pillanatában kudarcra ítéltettek. Minél elkeseredettebben igyekeztem Őt megmenteni, annál mélyebbre kerültem, míg végül megástam tulajdon síromat. Az utolsó másodpercekig reménykedtem. Azt hittem, képes vagyok megóvni, akit a világon a legeslegjobban szeretek, s aki engem mindennél, s mindenkinél jobban gyűlöl. Hittem, hogy amit teszek, az jó, és csupán egyetlen kiút lehetséges. Nekem pedig kötelességem rálépni erre az útra. S nemcsak rá kell lépnem, végig is kell haladnom rajta, anélkül, hogy bárki észrevenné. Mert ezzel az úttal talán járhatóvá tehetem számára a biztos pusztulás ösvényét. Egyedül én tudok a létezéséről, éppen ezért az én sikeremen áll vagy bukik minden. Csak akkor nyugodhatok békében, ha megtettem, ami számomra elő volt írva. Ha úgy távozhatok el ebből a világból, hogy biztosan tudom, Ő életben marad. Helyre kell hoznom a hibákat, amiket elkövettem. Mert az nem lehet, hogy Ő szenvedjen a bűneim miatt. Hiába próbáltam meg elmenekülni, a sorsom beteljesedni látszik. De már nem fáj. Nem tölt el rettegéssel a tény, hogy meghalok. Minden Vele átélt perc itt rejtőzik a lelkem mélyén, s az iránta érzett véghetetlen szeretet árasztja el a szívemet. Boldog vagyok, mert Neki adhatom a véremet.
Ha lebukik a Nap a hegyek mögött…







8 megjegyzés:

  1. Szinte libabörös lettem, amikor olvastam.Nagyon szépen fogalmaztad le az érzelmeit.Továbbra is várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. Én pedig köszönöm, hogy írtál. Hihetetlenül nagy löketet tud adni egy-egy ilyen vélemény. :)

    VálaszTörlés
  3. Helhó! :)

    Nos, a blogod olvasásába azért kezdtem, mivel linkelted nekem fb-n. Ott is mondtam neked, hogy érdekesnek ígérkezik és ez így is van. :D nagyon szépen fogalmazol, minden igaz, ahogy leírod. Valahol bennem is feltéptek sebeket eme szavak, mondatok, de sebaj. Ezért is olvasom tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon jó érzés volt olvasni a hozzászólásodat. Nem "csak" azért, mert pozitív dolgokat írtál, hanem, mert azt hiszem, sikerült elérnem egy régóta vágyott célomat: hogy az írásaimmal "feltépjem a sebeket" és elgondolkoztassam azt, aki veszi a fáradtságot és elolvassa a történetemet. Hogy a sok helyen hibás és még fejlődésre váró mondataimon keresztül a kezdetlegesség ellenére mégis át tudok adni valamit. :) Köszönöm Neked! :) <3
      Ui: A suli mellett nincs sok időm írni, és az az igazság, hogy hiába van meg a fejemben a cselekmény, szeretek magamban alaposan átgondolni egy-egy részt, mielőtt kiteszem. Szóval nem sűrűn hozok új fejezetet. Ezt csak azért írom, mert remélem, hogy emiatt nem hagyod abba az olvasást. :)

      Törlés
  4. Szia!
    Köszönöm, hogy megosztottad a blogod linkjét, egy meglepően igényesen megírt prológust olvashattam, gratulálok hozzá. Tetszik, hogy amikor a beszélő Ő-t említi, akkor mindig nagy kezdőbetűt használsz, mert ezáltal világosan tudatod az olvasóiddal, hogy ez a rejtélyes Ő fontos szerepet játszik a beszélő életében. A fogalmazásod gördülékeny, és (ha nem siklottam át semmi felett) az ami és amely használatát sem kevered, ez pedig nagy előny, hiszen az írópalánták nagy része nem tudja, hogy a kettő nem ugyanaz. (Én is hajlamos vagyok téveszteni annak ellenére, hogy elméletileg tisztában vagyok a különbséggel.)
    Én és a szerelem valahogy nem kedveljük egymást, de mivel van bennem bőven empátia, azt hiszem nagyjából sikerült átéreznem mindazt, ami a beszélőd belsőjében lezajlik.
    Sok sikert a továbbiakban! ;)
    Üdv,
    Jolt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jolt! :)

      Én köszönöm a hosszú és részletes véleményt. Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a történet, remélem, a továbbiakban is olvasni fogod. :) Jók a megérzéseid az Ő-t illetően, valóban felbukkan majd még Yoona életében, és talán azzal sem okozok meglepetést, hogy mindezt zűrzavar kíséretében teszi. :) Ami a helyesírást illeti, általában "ösztönösen" írok, őszintén szólva nem is figyeltem, hogy mikor használom az amit, és mikor az amelyt, de most, hogy mondtad, tényleg zavaró, ha valaki összetéveszti a kettőt. Igyekszem helyesen és élvezhetően írni, ami hellyel-közzel sikerül is, de azért időnként találok néhány hibát, elgépelést. :) Vannak olyan romantikus történetek, amiktől én is falra tudnék mászni, szóval teljesen megértem az ellenérzésedet. Bízom benne, hogy a későbbiekben is sikerül úgy megfogalmaznom, amit szeretnék, hogy az élvezhető és átélhető lesz, és nem fog csöpögni a rengeteg nyáltól. ;) Köszönöm szépen a jókívánságodat és a sok pozitív észrevételt, az ilyen jellegű hozzászólások mindig rengeteg erőt adnak a folytatáshoz! :)

      Szép estét Neked!

      Törlés
  5. Nagyon szépen írsz. Vàrom a sztori folytatàsàt! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kitti! :)

      Köszönöm szépen. Terveim szerint ebben a hónapban hozom a következő részt! Ha gondolod, esetleg iratkozz fel, hogy ne maradj le a frissítésekről. ;)

      Szép délutánt! :)

      Törlés